weloveourhorses.blogg.se

MAJA & CAMILLA - SCHEMA

Kategori: Maja & Camilla

V.45
Måndag: Vila
Tisdag: Skritta barbacka, inga krav
Onsdag: Skritt med inslag av trav, lite krav
Torsdag: Intervaller
Fredag: Lätt jogging 
Lördag: Lång skritt tur i högt tempo
Söndag: Skritt i skogen över stenar och stockar
 
V.46
Måndag: Vila
Tisdag: Skritt med inslag av trav
Onsdag: Skritt i skogen över stenar och stockar
Torsdag: Vila / Skritt
Fredag: Trav med pauser av skritt
Lördag: Klättra
Söndag: Lång skritt tur med lite krav
 
Detta schema gör mamma och jag tillsammans med Feeri och Fargo. Jag lindar fortfarande Feeris bakben när jag rider för att inte riskera något men hon går utan i hagen. Hon går bra :) Idag ska Gabriella (stallägaren) visa mig och mamma hur man fyller vatten i hagarna osv då mamma och jag har hästvakt för alla hästarna i helgen! Det ska bli kul! :D Första gången jag får ta ut Feeri på morgonen då <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: