weloveourhorses.blogg.se

Kärlek

Kategori: Camilla & Fargo

Det var länge sedan jag skrev något, så här kommer ett litet inlägg.
Idag blev det ingen ridning p.g.a. olika omständigheter, men härom dagen skrittade vi en tur på ca 1 ½ timme och Fargo var superduperduktig! <3 Han gick ner i form flera, flera gånger och gick jättefint! Maja coachade lite om hur jag skulle göra och det funkade väldigt bra. Trodde inte att han skulle orka så mycket, men det gjorde han och det kändes väldigt bra. Dessutom har han lagt på sig några kilon och även muskler, vilket är skönt. Så himla kul när man ser att träningen ger resultat.
Inget annat att säga än att jag älskar min Fargo <3 så otroligt mycket.
 
Puss & kram

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det är roligt att höra. Jag gläds med dig. Kram

    2012-11-17 | 21:25:07

Kommentera inlägget här: